All Retail
Опубліковано

Мережа Coop у Швеції впроваджує новий формат магазину

Теги:
AR ексклюзив
Coop
FMCG
Фото:
European Supermarket Magazine

Coop Sweden запустила новий формат магазину X:-tra-en del av Coop, який орієнтується на доступні ціни на товари FMCG.

До кінця 2022 року рітейлер планує відкрити 70 магазинів під цим брендом — пише esmmagazine.com

Новий концепт описується рітейлером як "просторний магазин, орієнтований на ціни, з добре адаптованим асортиментом, що відповідає всім повсякденним потребам споживачів".

- Ми вислухали наших відвідувачів, простежили за змінами у суспільстві та дійшли висновку, що потрібен такий формат магазину, як X:-trа, — сказала Марі Нігрен, виконуюча обовʼязки генерального директора мережі Coop.

Новий формат був протестований у шести магазинах у різних місцях по всій Швеції.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або