Мережа Coop у Швеції впроваджує новий формат магазину
- Фото:
- European Supermarket Magazine
Coop Sweden запустила новий формат магазину X:-tra-en del av Coop, який орієнтується на доступні ціни на товари FMCG.
До кінця 2022 року рітейлер планує відкрити 70 магазинів під цим брендом — пише esmmagazine.com
Новий концепт описується рітейлером як "просторний магазин, орієнтований на ціни, з добре адаптованим асортиментом, що відповідає всім повсякденним потребам споживачів".
- Ми вислухали наших відвідувачів, простежили за змінами у суспільстві та дійшли висновку, що потрібен такий формат магазину, як X:-trа, — сказала Марі Нігрен, виконуюча обовʼязки генерального директора мережі Coop.
Новий формат був протестований у шести магазинах у різних місцях по всій Швеції.