All Retail
Опубліковано

Онлайн-комерція в Німеччині досягла 99 мільярдів євро в 2021 році

Теги:
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
www.psm7.com

У 2021 році німецька електронна комерція сильно зросла. Валовий продаж продуктів онлайн-комерції склав 99,1 мільярда євро, що на 19 відсотків більше, ніж у 2020 році.

Майже кожен сьомий євро був витрачений на продукти онлайн.

У 2020 році обсяг електронної комерції в Німеччині становив 83,3 мільярда євро, що на 14,6 відсотка більше, ніж у 2019 році. Таким чином, зростання на 19 відсотків цього року значно вище, ніж минулого. Якщо порахувати цифрові послуги, загальна вартість електронної комерції досягає навіть 107,1 мільярда євро.

За даними асоціації електронної комерції Bevh, значне зростання валових продажів товарів у німецькій онлайн-торгівлі свідчить про те, що електронна комерція стала «звичайною» в країні.

У наступному році асоціація електронної комерції Bevh очікує, що цифрові трейдери ще більше збільшать свої продажі. У 2022 році продажі товарів зростуть на 12 відсотків і принесуть валовий продаж понад 110 мільярдів євро.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або