All Retail
Опубліковано

Вже більше половини поляків живуть у радіусі кілометра від дискаунтера

58% поляків долають до найближчого дискаунтера максимум кілометр. У свою чергу 32% мають доступ в окрузі принаймні до 3 магазинів цього типу. Дискаунтери найшвидше розвиваються у невеликих містах.

Такі дані були взяті зі звіту компанії Market Side. У польських містах з населенням від 20 до 50 тис. мешканців на кінець минулого року налічувалося 802 дискаунтери. Не дивно, адже у таких місцях проживає 11% населення країни. Далі йдуть міста по 10-20 тис. людей. На кінець минулого року тут функціонувало 662 дискаунтери — передає WH.pl

Цікавим є приклад сіл з населенням менше 5 тис. жителів, де проживає майже 15 млн. поляків (39% населення країни). Дискаунтерів там було лише 451, що говорить про потенціал цих напрямків. У всякому разі, Biedronka намагається використати цей факт, що призводить до конкуренції з мережею Dino, для якої такі райони є звичайним середовищем.

За останні 5 років у містах Польщі з населенням 20-50 тис. дискаунтери розвивалися найшвидше.

Цікава статистика, що показує, у яких типах міст в окремих мереж дискаунтерів найбільше торгових точок. На найбільші міста однозначно зробили ставку Aldi та Lidl, у яких там розташовано 53% та 45% їх обʼєктів відповідно. У середніх та малих містах відмінності дещо менші, хоча поглинання Tesco компанією Netto призвело до того, що остання мережа виразно збільшила присутність у містах з населенням 5-20 тис. У невеликих містечках та селах найбільш потужно розвинена Biedronka, процентний розподіл магазинів якої між окремими центрами найбільш збалансований.

З розвитком дискаунтерів збільшується кількість людей, які мають доступ до такого формату магазину в межах 1 км. від місця проживання. У 2021 році таких виявилося 58% поляків і 32% мали принаймні 3 дискаунтери в безпосередній близькості до місця проживання.

Також значно знижується кількість людей, які припадають на один дискаунтер. Минулого року така кількість склала менше 8 тис. поляків.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або