All Retail
Опубліковано

Провал політики MERE в Англії: порожні полиці та проблеми з постачальниками

Полиці першого британського магазину російського дискаунтера Mere залишаються напрочуд порожніми. Навіть у передсвятковий сезон більшість повсякденних продуктів була недоступна.

Російській мережі, що прагне завоювати західні ринки, важко знайти постачальників. У першому британському магазині в місті Престон у святковий сезон не можна було знайти навіть таких основних продуктів, як сир, молоко чи хліб. Постачання інших товарів були дуже рідкісні або взагалі відсутні. На початку січня покупців зустрічали порожні холодильники, — повідомляє The Grocer.

За словами постачальників, проблема полягає у підході мережі до закупівель. Mere дуже орієнтована на ціну та купує товари лише тоді, коли може продати їх на 20-30% дешевше, ніж інші дискаунтери. Ось чому постачальникам регулярно кажуть «ні», навіть якщо вони пропонують конкурентоспроможні ціни. Для кожного товару алгоритм розрахує співвідношення витрат і вигод для Mere і наскільки нижче за ринкову ціну вони повинні коштувати. Немає винятків навіть для таких основних продуктів, як хліб.

В умовах такої закупівельної політики знайти постачальників, які готові до співпраці, непросто. Крім цін, що влаштовують компанію, вони також повинні самі доставляти продукцію в магазини, а мережа платить їм тільки за реалізований товар. Потім постачальники мають забрати усі непродані запаси. Результатом такого жорсткого підходу є порожні полиці, — повідомляє dlahandlu.pl

Олександр Чкалов, менеджер з розвитку бізнесу Mere у Великобританії, визнає, що були проблеми, з якими мережа ще не впоралася, і над їх усуненням ведеться кропітка робота. Проте Чкалов упевнений, що найближчими місяцями покупці побачать оновлений асортимент, а також нові магазини. Навесні минулого року рітейлер оголосив про відкриття чотирьох магазинів у Великій Британії через кілька місяців, але магазини № 2 та № 3 відкриються трохи пізніше, до березня цього року.

Хоча Mere вже має понад 3 тис. точок в Росії та Східній Європі, її експансія у Західній Європі досі є історією невиконаних обіцянок. Відкриття першого магазину в Бельгії було відкладено, як і трьох магазинів у Франції.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або