All Retail
Опубліковано

ЗВТ із Туреччиною: вітчизняні виробники продуктів виграють на логістиці

Договір про вільну торгівлю з Туреччиною може принести Україні певні переваги.

Таку думку висловив експерт плодоовочевого бізнесу та міжнародний консультант ФАО Федір Рибалко у коментарі EastFruit.

"Ринок Туреччини для українських постачальників може бути дуже цікавим, особливо за умови прямих поставок у роздрібні мережі. Адже ми маємо ефективну логістику, оскільки імпортери цитрусових України зараз оплачують зворотний фрахт. Іншими словами, витрати на експорт до Туреччини будуть дуже низькими, і якщо, наприклад, у Стамбулі ціни на якісь позиції почнуть зростати, українська продукція заповнить цю нішу буквально через 48 годин.

Також для постачальників свіжої лохини з України Туреччина — дуже цікавий ринок. Тут зростає споживання цієї ягоди, а Україна експортує її в сезон, коли місцева продукція вже давно закінчилася, і постачальники з сусідніх країн також не можуть її доставляти на ринок. Ми думаємо, що Україна могла б постачати до Туреччини до 200 т лохини за сезон", — каже Федір Рибалко.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або