All Retail
Опубліковано

COVID-19 прискорив онлайн-продажі продуктів і служб доставки їжі в Південній Кореї

Теги:
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
www.foodlogistics.com

В грудні 2021 року продажі продуктів харчування та бакалійних товарів через інтернет-магазини Південної Кореї перевищили 2,2 трильйона вон (1,8 мільярда доларів), що на 11,2 відсотка більше, ніж рік тому.

Загальна сума транзакцій онлайн-покупок перевищила 18 трильйонів вон, а мобільні трансакції становили 73,9% загального обсягу продажів онлайн-покупок.

Як відзвітовує національне статистичне управління, сума транзакцій онлайн-покупок досягла 18,4 трлн вон, а транзакцій з мобільних покупок досягла 13 трлн вон у грудні 2021 року.

Наразі Південна Корея регулює кількість приватних зібрань до шести осіб. Усі ресторани, бари та кав’ярні мають закритися о 21:00. але доставка їжі на винос не регулюється.

Середньомісячні продажі ресторанів у 2020 році впали на 16,5% порівняно з минулим роком до 27,3 млн вон. У 2020 році через служби онлайн-доставки було здійснено близько 17,3 трильйона транзакцій, що на 78,6 відсотка більше, ніж рік тому. У 2020 році ринок послуг доставки продуктів харчування в Південній Кореї досяг 23 трлн вон.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або