All Retail
Опубліковано

Розвиток мережі «АТБ» у 2021 році: акцент на Захід та маленькі міста

Наприкінці 2020 року мережа дискаунтерів АТБ налічувала 1201 магазин. У 2021 році ця цифра збільшилася до 1314 обʼєктів, розташованих у 24 областях країни.

Лідер роздрібного ринку ATБ традиційно щорічно відкриває понад 100 нових торгових точок. У 2020 році ця цифра становила 127 магазинів, у 2021 — 117 нових маркетів по території всієї України.

Зазначимо, що знову Західний регіон став найбільш пріоритетним для ритейлера у 2021 році – тут було відкрито 48 нових дискаунтерів. Лідером регіону стала Львівська область, де запрацювало 10 нових обʼєктів. З невеликим відривом у кількості відкритих магазинів опинились Закарпатська та Івано-Франківська області – 8 та 7 роздрібних торгових точок відповідно. У Хмельницькій та Тернопільській областях відкрилося по 6 нових «ATБ», на один менше – у Рівненській області.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або