5 тенденцій доставки в e-commerce у 2022 році
Аналітики компанії McKinsey прогнозують, що до 2025 року чверть покупців інтернет-магазинів захочуть отримувати замовлені товари того ж дня. Клієнти стають більш вимогливими. Вже наступного року у сфері логістики та торгівлі деякі ритейлери практикуватимуть вечірні доставки та у вихідні. Q-commerce стане популярним не тільки в гастрономії, а компанії прагнутимуть автономії та незалежності від маркетплейсів.
«Торгові, ресторанні та продуктові мережі не ігнорують нові вподобання споживачів — вони шукають рішення, які виділять їх серед конкурентів і допомагають досягти більшої операційної ефективності. Ключовими щодо цього є рішення для доставки «останньої милі». Що відбудеться на цьому ринку наступного року, — пише портал wiadomoscihandlowe.pl.
Основні тенденції, визначені компанією Stuart:
Quick-commerce не лише у продовольчій сфері
Аналітики McKinsey повідомляють, що клієнти, особливо міленіали, готові платити на 30% більше за доставку того ж дня. Очікується, що до 2025 року цей вид доставки охопить 25% частки ринку. Забезпечення такого формату на потрібному рівні стане ключовим для високого прибутку.
Останні місяці показали, наскільки популярною стала півгодинна доставка відповідно до тенденції швидких покупок та q-commerce. Тенденція, яку ринок активніше просуватиме найближчими місяцями полягає в тому, що послугу «останньої милі» пропонуватиме вся роздрібна торгівля та електронна комерція. Незабаром клієнти захочуть, щоб до їхніх дверей через пів години були доставлені не тільки предмети першої необхідності, а й пакет із курткою, книгою або новими гардинами для вітальні. У боротьбі за увагу клієнта виділятимуться компанії, які зможуть вчасно запропонувати традиційні послуги, але у новій версії та у ширшому масштабі.
Доставка з інтернет-магазинів у вечірній час та вихідні дні