All Retail
Опубліковано

Україна оновила рекорд експорту мʼяса птиці

Теги:
курятина
Фото:
delo.ua

2021 року Україна посилила позиції мʼясопродукції вітчизняного виробництва на міжнародному ринку за рахунок курятини.

Про це заявив старший науковий співробітник відділу економіки аграрного виробництва та міжнародної інтеграції Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» Богдан Духницький, повідомляє УНН з посиланням на прес-службу інституту.

За його словами, минулого року було оновлено абсолютний рекорд щодо обсягів експорту мʼяса птиці — 459 тис. т. Також на 29 % зросла вартість його реалізації, досягнувши 716 млн дол.

"Загалом у 2021 році Україні вдалося збільшити виручку від експорту мʼяса та субпродуктів на 30% — до 846 млн дол. Крім зростання закордонних продажів мʼяса птиці, фіксувалося і нарощування в сегменті замороженої яловичини", — зазначив експерт.

Духницький додав, що минулого року тривала подальша диверсифікація збуту мʼяса та субпродуктів українського виробництва. Наразі вітчизняна мʼясопродукція експортується до країн Близького Сходу, інших частин Азії, Євросоюзу, СНД та Африки. При цьому частка країн ЄС у вартісному вираженні становить 24%, інформує фахівець.

"Характерною рисою 2021 року стало подальше посилення позицій Саудівської Аравії, яка у 2020 році вперше очолила рейтинг імпортерів українського мʼяса. Ця близькосхідна країна закуповує в Україні виключно мʼясо птиці. При цьому перші закупівлі вона зробила у 2015 році. А вже у 2020 році експорт українського мʼяса птиці до Саудівської Аравії досяг 83 тис. т на суму 136 млн дол.", — розповів експерт, додаючи, що минулого року Саудівська Аравія закупила 101 тис. т української мʼясопродукції на суму 190 млн дол., збільшивши свою частку в нашому експорті до 22,5%.

У свою чергу, Нідерланди утримують друге місце — з обсягами закупівель українського мʼяса близько 58 тис. т на суму 136 млн дол., розповів Духницький.

"Значними є також частки Китаю (7,2%), ОАЕ (4,7%), Словаччини (4,7%), Азербайджану (3,9%), Білорусі (3,6%) та Казахстану (3,5%).

Загалом ці країни принесли 2/3 доходів від продажу Україною мʼяса на глобальному ринку", — зазначив експерт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або