У США онлайн-продажі продуктів харчування в січні знизилися
- Фото:
- ubr.ua
Не дивлячись на зростання послуг самовивезення, продажі онлайн-магазинів знизилися на 4,5% у січні порівняно з місяцем тому, показало останнє опитування Brick Meets Click/Mercatus Grocery Shopping Survey.
Загальний обсяг продажів ринку онлайн-продуктів США минулого місяця склав 8,5 млрд доларів у порівнянні з 8,9 млрд доларів у грудні та на 8,6% менше порівняно з 9,3 млрд доларів у січні 2021 року, повідомляє стратегічна консалтингова компанія Brick Meets Click.
Кількість домогосподарств у США, які купували продукти онлайн протягом січня 2022 року, залишалася відносно стабільною на рівні 69 мільйонів, що трохи менше, ніж у грудні, і зменшилася на 1% з 69,7 мільйонів у січні 2021 року.