Торік у Франції продажі продуктів впали на 2,2%
- Фото:
- booking.com
Продажі на французькому продуктовому ринку минулого року впали на 2,2% у вартісному обсязі порівняно з «нетиповим» 2020 роком, показало нове дослідження Kantar.
Дані вказують на те, що інфляція цін не мала значного впливу протягом 2021 року, при цьому ціни фактично знижувалися протягом року (на 0,5%), а споживачі "бажали платити більше за продукти преміум-класу"
З точки зору показників провідних рітейлерів Франції, Kantar зазначив, що E.Leclerc «закріпив» свою лідерську позицію на ринку, збільшивши свою частку до 22%, а Les Mousquetaires «переступила поріг» у 16%.
Останні дані показали, що на початку цього року Aldi і Lidl зростали швидше, ніж будь-який інший французький ритейлер.
Також виявилося, що навіть у міру відступу пандемії основною темою, яка хвилює споживачів, залишається здоров’я, на що посилаються 88% респондентів.
Крім того, 85,3% споживачів прагнуть купувати менше, щоб уникнути марнотратства, тоді як 62% стверджують, що стежать за термінами придатності, 43% купують продукти короткого терміну, а 40% купують оптом.
Крім того, близько чверті (23%) стверджують, що тепер вони використовують «антивідходні» програми, щоб робити більш відповідальні покупки.
У 2022 році інфляція, ймовірно, буде вища, а 32% французьких домогосподарств можна визначити як «вразливі» фінансово, тобто, вони можуть опинитися в нестабільному становищі, якщо ціни різко зростуть.
Електронна комерція продовжує зростати
Іншою основною тенденцією, яку виявив Kantar, є зростання електронної комерції, яка «продовжує демонструвати дуже сильне зростання незалежно від формату» — трафік у форматі Drive зріс на 30% порівняно з 2019 роком, а доставка додому — на 80%.