Tinder від «Сільпо»: для чого ритейлер запустив сайт знайомств?
Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила сайт знайомств, приурочений до 14 лютого. За допомогою сервісу людина може знайти собі пару за спільними гастрономічними вподобаннями.
На сайті користувачам пропонують зареєструватися через мережу Facebook. Такий спосіб використаний для того, щоб легко сконтактувати з парою, яку підбирає система. Додатково, реєстрація через соціальну мережу надає «Сільпо» доступ до профілів користувачів, які потім можна використати для розсилки акційних пропозицій або інших цілей.
Далі система пропонує дати відповідь на 7 запитань, які пов’язані зі смаковими уподобаннями:
Короткі запитання, у які додали лінки на продукти, вдало привертають увагу до асортименту мережі.
Вкінці опитування система пропонує пару і додає передбачення, як у звичайних фіскальних чеках «Сільпо»:
За тиждень сервісом скористалися більше 10 тис. людей. Такий проект створив додатковий інфопривід для популяризації мережі «Сільпо»: користувачі діляться результатами у соцмережах, посилаючись на бренд.
Проект є цікавим маркетинговим ходом, щоб привернути увагу покупців до конкретних позицій з матриці асортименту та надалі створити емоційні історії про пари, які познайомилися завдяки сервісу Love Silpo.