All Retail
Опубліковано

Названо ключових імпортерів та експортерів молочної продукції

Теги:
молочна продукція
Фото:
medicalnewstoday.com

Ринок свіжих молокопродуктів у лютому був малоактивним через слабкий попит, обумовлений черговою хвилею пандемії, вимушеними затяжними «канікулами» в школах та університетах.

Крім того, споживачі почали більше економити.

Про це йдеться у повідомленні «Інфагро».

«Виробники не мають наміру стимулювати продажі особливими акціями і тим більше зниженням базових цін. Більшість із них продовжує намагатися збільшити ціни на свою продукцію», — пояснюють експерти.

Провідні гравці ринку свіжих молокопродуктів у середині лютого виставляють основні позиції за такими цінами:

  • молоко 2,5%, плівка – 27,0-29,0 грн/л;
  • кефір 2,5%, плівка – 30,0-33,0 грн/л;
  • сметана 15%, плівка – 70-75 грн/кг;
  • сир кисломолочний 9% – 115-130 грн/кг.

«Багато операторів сподіваються, що у другій половині лютого торгівля свіжими молокопродуктами активізується. Пік хвилі пандемії ніби минає, та й у період Масляної виручка зазвичай збільшується», — додають спеціалісти. 

У зовнішній торгівлі цільномолочною продукцією кардинальних змін немає. Експорт залишається лише на рівні 1,5 тис. т. Основні покупці української свіжої молочної продукції — Молдова (48%) і Грузія (37%).

«Імпортна свіжа молочна продукція надходить із Польщі (59%), Німеччини (13%), Бельгії (12%) та Білорусі (9%)», — констатують експерти.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або