Фокстрот відновлює послугу доставки товарів
Відвантаження замовлень здійснюється «Новою поштою» і службою доставки «Престо» у відносно безпечних регіонах країни.
Омніканальний ритейлер Фокстрот прийняв рішення відновити послугу з доставки. Опція доступна в містах присутності фізичних магазинів мережі, які працюють та мають у наявності потрібний товар. Станом на 9 березня таких торговельних точок понад 90.
В компанії зазначили, що послуга доставки забезпечується кількома способами:
- «Новою поштою»: у відкриті відділення перевізника та на адресу клієнта;
- адресна доставка службою доставки «Престо»: в радіусі визначених міст (серед них — Львів, Рівне, Луцьк та ін.) за умови повної передоплати та пріоритетно до під’їзду. Опція підйому на поверх оговорюється індивідуально.
Також актуальною залишається послуга самовивозу інтернет-замовлень.
Перелік відкритих магазинів Фокстрот, графік роботи та доступних відділень «Нової пошти» постійно оновлюється. При оформленні замовлення на сайті клієнти можуть ознайомитися з актуальним переліком та обрати оптимальний спосіб отримання покупки.