All Retail
Опубліковано

Фокстрот відновлює послугу доставки товарів

Теги:
Фокстрот

Відвантаження замовлень здійснюється «Новою поштою» і службою доставки «Престо» у відносно безпечних регіонах країни.

Омніканальний ритейлер Фокстрот прийняв рішення відновити послугу з доставки. Опція доступна в містах присутності фізичних магазинів мережі, які працюють та мають у наявності потрібний товар. Станом на 9 березня таких торговельних точок понад 90.

В компанії зазначили, що послуга доставки забезпечується кількома способами:

  • «Новою поштою»: у відкриті відділення перевізника та на адресу клієнта;
  • адресна доставка службою доставки «Престо»: в радіусі визначених міст (серед них — Львів, Рівне, Луцьк та ін.) за умови повної передоплати та пріоритетно до під’їзду. Опція підйому на поверх оговорюється індивідуально.

Також актуальною залишається послуга самовивозу інтернет-замовлень.

Перелік відкритих магазинів Фокстрот, графік роботи та доступних відділень «Нової пошти» постійно оновлюється. При оформленні замовлення на сайті клієнти можуть ознайомитися з актуальним переліком та обрати оптимальний спосіб отримання покупки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або