All Retail
Опубліковано

Компанія Nestlé відчула наслідки війни: концерн підіймає ціни на продукцію по всьому світу

Теги:
Nestle
Фото:
trademaster.ua

Марк Шнайдер, генеральний директор Nestlé, повідомив як компанія відреагувала на зростання інфляції: «Відповідно до змін на ринку, ми підняли ціни, але зафіксували постійний попит».

Марк Шнайдер, генеральний директор Nestlé

Концерн підняв ціни трохи більше ніж на 5%, хоча на американському ринку з’являться рекордні зростання, які сягатимуть 8,5%. Водночас глава концерну повідомив, що у разі подальшого зростання операційних і виробничих витрат ціни на продукцію також будуть поступово підвищуватися.

Однією з причин зростання інфляції є війна в Україні. Компанія Nestlé не хотіла залишати російський, що викликало хвилю критики на адресу концерну. Під тиском критики компанія припинила продавати в Росії деякі продукти, які вважала «непотрібними», наприклад, солодощі KitKat або Nesquik. Решта продукції все ще доступна на російському ринку, що компанія пояснює гуманітарними міркуваннями.

До початку війни Nestlé була найбільшим рекламодавцем своєї галузі у Росії — у 2021 році компанія витратила на рекламу 6,12 мільярда рублів. Підсумовуючи перший квартал 2022 року, Nestlé повідомила про збільшення продажів на 5,4%. Найбільш продаваними брендами є Purina, Nescafé та KitKat.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або