All Retail
Опубліковано

Mondelez фіксує збільшення продажів, водночас війна в Україні обходиться в сотні мільйонів доларів

Теги:
Mondelеz
Фото:
www.tuwroclaw.com

Виробник кондитерських виробів та снеків Mondelez мав прибутковий квартал завдяки подорожчанню та збільшенню обсягів виготовлення шоколаду та печива. Водночас війна в Україні коштує компанії сотні мільйонів доларів.

Власник брендів Oreo, LU, Milka і Côte d’Or зафіксував зростання продажів на 7,3% у першому кварталі 2022 року до 7,76 млрд доларів США (7,3 млрд євро), що є кращим показником, ніж очікувалося. Такий високий дохід пояснюється зростанням цін на продукти та постійним попитом споживачів. Але є і зворотний бік — операційний прибуток був на 189 млн доларів (180 млн євро) нижчим через війну в Україні, оскільки виробнику довелося закрити два заводи.

До кінця року Mondelez очікує подальшого зниження доходу на 200 мільйонів доларів (190 мільйонів євро) через втрату прибутку в Україні. Виробнику доводиться шукати альтернативи певним продуктам: наприклад, від минулого року Україна виробляла вафлі.

У результаті зростання витрат компанія буде змушена продовжувати підвищувати ціни на багатьох ринках. Згодом таке підвищення може вплинути на споживання продукції, хоча поки що така динаміка не була зафіксована.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або