All Retail
Опубліковано

140 000 постійних гостей повернулися до «Сільпо» у квітні

Теги:
Сільпо
Фото:
retailers.ua

140 тисяч постійних гостей «Сільпо» повернулися до покупок у своїй улюбленій мережі супермаркетів за результатами квітня. Про це свідчать аналітичні дані цифрової програми лояльності «Власний Рахунок», яка діє у мережі «Сільпо». Наприкінці квітня загальна кількість активних учасників програми складала 1 632 217 гостей.

У квітні до активних візитів у «Сільпо» повернулися майже 140 тис. гостей. Тобто, кожен сьомий з тих, хто евакуювався і не міг відвідувати «Сільпо» з 24 лютого, почав щотижня купувати у своєму супермаркеті.

Крім того, відбулася міграція гостей «Сільпо» всередині країни. Найбільша, зрозуміло, — на захід України. До війни частка постійних гостей «Сільпо» на заході становила 19%, тоді як зараз зросла до 28%. Частина гостей зі сходу України мігрувала у центр.Тож, як і до війни найбільша кількість гостей «Сільпо» продовжує залишатися у центрі та півночі нашої країни — 40% від усіх.

Крім того, «Сільпо» продовжує нараховувати і виплачувати бонуси своїм постійним гостям-учасникам «Власного Рахунку»: з 24 лютого 2022 року нарахувала бонусів на загальну суму 90 474 094 гривень. Нещодавно, у «Сільпо» вирішили, що всі бали, нараховані з дня повномасштабного вторгнення, будуть надалі називатися «Балами Перемоги». Загалом, з 24 лютого по 1 травня Гості накопичили балів перемоги на майже 38,5 млн грн.

Також гості долучаються до благодійних ініціатив та збору коштів у додатку «Сільпо» і переказують бонуси і бали перемоги на благодійність:

  • 2 092 897 гривень до фонду підтримки ЗСУ «Повернись живим»
  • 76 879 гривень для допомоги тваринам гуманістичному руху UAnimals
  • 28 010 гривень допомоги лікарням до фонду «Твоя Опора»
  • 25 317 гривень допомоги онкохворим дітям до фонду «Таблеточки»
  • 20 140 гривень для підтримки дітей у скруті до фонду «Клуб Добродіїв».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або