All Retail
Опубліковано

Żabka Polska в Україні: керівник мережі висловлює припущення виходу за межі польського ринку

Керівник мережі, Адам Маніковскі, відповідаючи на запитання, чи вийде мережа за межі Польщі та чи хоче інвестувати, наприклад, в Україну, підтвердив свої зовнішні амбіції, але не уточнив конкретних планів чи країн експансії.

На конгресі Retail Trends 2022, який відбувся у Варшаві 24 травня, експерт підкреслив, що пандемія стала прелюдією до того, що зараз відбувається на ринку.

Адам Маніковскі

Він також звернув увагу на те, що орієнтація в поточній бізнес-реалії вимагає високого рівня ефективності: «Ми дивимося, які види діяльності можемо скоротити. Також впроваджуємо спеціальний метод звітності про інфляцію та її вплив на організацію».

Він додав, що цифрова трансформація надзвичайно важлива для його мережі. Завдяки тому, що Żabka інвестує у штучний інтелект і машинне навчання, тепер компанія може підходити до бізнесу на основі раніше розроблених сценаріїв. Адам Маніковскі також наголосив, що Żabka багато використовує свій основний бізнес, тобто магазини, а це означає, що вона може вільно розвивати інші проекти.

Керівник мережі розповів про зміну систем роботи торгових мереж. Він підкреслив, що переговори з постачальниками майже безперервні, а інвестиції, пов’язані з підвищенням ефективності, мають ключове значення для захисту маржі.

Відповідаючи на запитання, чи вийде мережа за межі Польщі та чи хоче інвестувати, наприклад, в Україну, він підтвердив свої зовнішні амбіції, але не уточнив конкретних планів чи країн розширення.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або