PepsiCo публікує звіт ESG за 2021 рік: новації організації в дії
Вперше з моменту реалізації стратегії PepsiCo Positive (Pep+), компанія опублікувала підсумок ESG. Як запевняють у компанії, Pep+ – це стратегічна та комплексна трансформація бізнесу, орієнтована на сталий розвиток та людський капітал.
За словами американської компанії, підсумок ESG за 2021 рік просунутіший в порівнянні з попередніми звітами про розвиток PepsiCo. Найважливіше те, що у звіті підкреслено як компанія об’єднує свої бренди, співробітників і масштаб діяльності, щоб встановити новий напрямок позитивних дій для планети та людей, а також ініціювати прогрес завдяки новаторським зобов’язанням галузі.
Відновлювання сільськогосподарських практик масштабом понад 140 тис. га є першим кроком до опрацювання 2,8 мільйона га, що є у планах PepsiCo до 2030 року.
Організація будує органічну систему витрат: викиди парникових газів зменшено на 25%, а 70% електроенергії PepsiCo отримує з відновлюваних джерел. Ефективність використання води в PepsiCo зросла на 18% у порівнянні з 2015 роком у зонах високого ризику дефіциту. Крім того, з 2006 року PepsiCo забезпечила доступ до безпечної води для 68 мільйонів людей у всьому світі — дві третини цільової групи, встановленої компанією до 2030 року (100 мільйонів людей).
У сфері корпоративного управління представництво темношкірих зросло до 8,3%, а представництво латиноамериканців до 9,5%. Метою організації є досягнення 10% зайнятих на аналогічних посадах у кожній із цих груп до 2025 року. Водночас у глобальному масштабі компанія досягла порогу в 43% жінок на керівних посадах у порівнянні з цільовим показником у 50%, який має бути досягнутий до 2025 року.
На чотири роки раніше запланованого терміну PepsiCo досягла своєї мети скоротити кількість насиченого жиру у напоях на 75%. Зараз вміст не перевищує 1,1 грама на 100 калорій. Понад 53% асортименту напоїв PepsiCo наразі містить менш як 100 калорій на 0,34 кг.
«Зобов’язання та зусилля PepsiCo створити більш сталу та стійку продовольчу систему — в пріоритеті. Ми пишаємося тим, що досягли прогресу в реалізації наших цілей Pep+ у 2021 році», — сказав Джим Ендрю, директор зі сталого розвитку PepsiCo.