All Retail
Опубліковано

Мережа Фокстрот відновлює роботу в столичному ТРЦ Retroville

«Відроджений» магазин розпочинає роботу з 22 липня на тій самій локації, що й до обстрілу: на першому поверсі торговельно-розважального центру та у звичному для покупців форматі.

У березні, під час ракетної атаки російських терористів, направленої на ТРЦ Retroville, постраждав магазин всеукраїнської мережі електроніки Фокстрот. Внаслідок вибухової хвилі та спричиненої нею пожежі пошкоджено 30% приміщення: стіни, стеля з освітленням, обладнання, знищено 60% товарно-матеріальних цінностей. На щастя, обійшлося без людських жертв.

"До відновлювально-ремонтних робіт ми приступили на початку липня. При цьому поставили перед собою завдання зберегти попереднє планування і стиль оформлення магазину, оскільки вважаємо його максимально зручним для клієнта, — зазначає Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот. — У тому числі із центральним хабом, що об’єднує основні функціональні зони, лаунж-зоною для малечі та майданчику з оформлення споживчих кредитів на покупку техніки".

За короткий час команді всеукраїнської мережі електроніки вдалося відновити звичний для покупців формат: оновити простір й обладнання, заповнити полиці сучасними гаджетами, а атмосферу — вірою в те, що українців — не здолати.

Також збережено підхід у наповненні полиць товаром — асортимент максимально збалансовано з урахуванням усіх сегментів техніки. Доступний весь перелік сервісів та послуг, частково відновлено кредитування за участю банків-партнерів.

"Ми зараз усі розуміємо, що ритейл повинен працювати — принаймні там, де це можливо, щоб економіка функціонувала, а українці могли купити все, що потрібно, і тим самим підтримувати країну. Тому відкриття «відродженого» магазину Фокстрот, як і для наших колег з торговельного центру, знаменує для нас перемогу світла над темрявою. І, безумовно, зміцнює нашу віру в безумовну перемогу", — підсумував виконавчий директор мережі.

Зазначимо, Фокстрот у ТРЦ Retroville є одним зі столичних флагманів мережі електроніки. Загальна площа магазину — 1100 м2, із неї торгової — 890 м2. Його офіційне відкриття відбулося рівно два роки тому: у липні 2020 року, що запам’яталося в історії компанії, як перше після послаблення карантинних обмежень весняного локдауну-2020.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або