Email pop-up: корисні поради для максимальної ефективності
Форма підписки на сайті, або email popup — один з найрозповсюдженіших видів спливаючих вікон. Такі банери допомагають збирати електронні адреси користувачів, підвищувати їхню лояльність (адже ви щось пропонуєте в обмін на контакт), таким чином збільшуючи аудиторію. Щоб форма підписки була ефективною, необхідно ретельно продумати усі її елементи. Пропонуємо коротку інструкцію.
Де розміщувати?
Email popup має бути гарно помітним, проте не заважати переглядати основний контент. Ось кілька варіантів розміщення:
- З правого боку. Там форму добре видно, проте вона не перекриває інформацію на сайті, не відволікає користувача.
- Знизу. Аналогічно — привертає увагу і не дратує відвідувача. Тут її помітно навіть краще, адже людина, переглядаючи контент, рухається очима згори донизу.
- Посередині екрану. Це вікно, яке з’являється через деякий час візиту і перекриває собою основний контент. Щоб не викликати у відвідувача негативні емоції, зробіть добре помітною хрестик — якщо людина не захоче підписуватися, не змушуйте.
Обов’язково виділяйте вікно на загальному фоні — кольором, додатковими зображеннями, креативним шрифтом та ін. Проте не робіть занадто яскраві відтінки, вони можуть втомлювати очі, тим самим відштовхувати користувачів.
Навіщо це клієнтам?
Ви повинні одразу зробити акцент на користі для відвідувача від заповнення форми. Що він отримає, залишивши вам свою електронну адресу? Проте пам’ятайте, що ваша пропозиція повинна бути дійсно унікальною. Тому подивіться, що пишуть на своїх банерах конкуренти, і зробіть краще за них. Кілька порад:
- Робіть помітною, контрастною кнопку СТА. Вона має одразу привертати увагу до себе.
- Не пишіть багато тексту. Ваша пропозиція має бути лаконічною та зрозумілою.
- Полів для заповнення — якомога менше. Взагалі вам потрібна лише адреса та ім’я. Не варто запитувати телефон або інші особисті дані. По-перше, це дратує, по-друге, люди не люблять заповнювати довгі анкети на банері. Якщо вам потрібна додаткова інформація, дізнайтеся її пізніше.
Варто сказати про капчу. Вона — ваш кращий ворог та убивця конверсії. Літери та цифри може бути погано видно, і людина, помилившись кілька разів, просто кине спроби заповнити форму. До того ж це додатковий крок, тобто ускладнення.
Як оформити?
Більшість спливаючих вікон для підписки складаються лише з тексту або нейтрального зображення. Вмикайте фантазію та відрізняйтеся від конкурентів! Пропонуєте подарунок за електронну адресу? Чудово, додайте його фото. Проте у цьому випадку не робіть дуже яскравих кольорів на фоні, щоб не було занадто.
Ще один гарний та ефективний спосіб — додати ігрові елементи. Наприклад, запропонуйте користувачеві ввести адресу, а потім обрати один з пакунків — який подарунок дістанеться? Важливо: подарунок має бути у кожній коробці, адже ви маєте на меті отримати лояльного клієнта. Нехай подарунки відрізняються, проте вони мають бути.
Текст на кнопці СТА також може стати інструментом привертання уваги. Стандартний варіант — «Підписатися», так пишуть усі. Проте і там можна зробити акцент на користі для клієнта. Наприклад, ви щось даруєте за підписку. Напишіть «Забрати подарунок» — це створить відчуття, що підписка потрібна саме клієнтові, а не вам.
Пара технічних моментів: обов’язково додавайте посилання на політику конфіденційності, а також використовуйте double opt-in, тобто підтвердження підписки (користувач отримує повідомлення на електронну адресу, переходить за посиланням і підтверджує намір отримувати листи від вас).
Не забувайте тестувати. Різні банери можуть давати різні результати, тож варто проводити тести і обирати найбільш ефективні варіанти.