All Retail
Опубліковано

Споживачі можуть стимулювати експорт українських продуктів харчування

За інформацією Прикордонної служби, українсько-польський кордон з 24 лютого перетнули 5 мільйонів громадян України. Це величезна група споживачів, яка щодня купує продукти харчування у польських магазинах, проте вони також шукають продукцію українських виробників. І попри війну українські заводи та підприємства працюють на повну силу, шукаючи можливостей для розвитку як у своїй країні, так і за кордоном, у тому числі в Польщі.

«Українці охоче купують товари польських та іноземних виробників. Водночас вони також прив’язані до своїх вітчизняних брендів і підтримують їх, купуючи українську продукцію», — розповідає Марія Шаманіна, комерційний директор компанії-виробника шоколадної продукції Spell Chocolate. Представник компанії Spell Chocolate був одним з учасників торгової місії виробників харчових продуктів, які прибули до Варшави в останній тиждень липня, щоб налагодити співпрацю з комерційними мережами.

«Ми зацікавлені у вході в найбільші польські мережі — Biedronka, Żabka та інші. Це наші перші кроки на польському ринку, оскільки тільки починаємо переговори з ритейлерами. Ми пропонуємо продукти, які мають зацікавити не лише українців, які зараз перебувають у Польщі, а й польських споживачів», — зазначає Марія Шаманіна.

Як додає комерційний директор компанії, поляки вже знайомі з українськими продуктами харчування і зараз група потенційних реципієнтів значно збільшилася.

Подібної думки дотримуються й представники інших компаній, які брали участь у торговій місії для виробників харчових продуктів, наприклад, ГК «Молочний альянс». До цієї групи входять підприємства, що виробляють сир, незбиране молоко та інші молочні продукти, а також підприємства, що реалізують продукцію в Україні та за кордоном. Продукція випускається під торговими марками «Пирятин», «Славія», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Златокрай» та «Молочний Альянс».

Продавати свої товари в Польщі хоче і компанія «Лімо», виробник морозива, фабрика якого знаходиться у Львові. Як зазначають представники «Лімо», морозиво — це продукт, який розрахований на дуже широку аудиторію.

ТОВ «Волинський бровар» з локалізацією у Березневому Рівненської області, також зацікавлене у співпраці з торговельними мережами Польщі. «Volynski Browar» — один із брендів українського ринку крафтового пива.

Український ринок стає все більш привабливим для польського бізнесу, про що свідчить збільшення вартості торгівлі між Польщею та Україною за останні роки. Вихід нових українських компаній на ринок Польщі є спробою розвитку виробників у складних умовах воєнного часу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або