All Retail
Опубліковано

«Полиці чекають і ми чекаємо»: ініціатива від Auchan Україна

В Auchan Україна вирішили зарезервувати місце під товари, які раніше постачали з тимчасово окупованих територій, буквально залишивши ці полиці порожніми. Таким чином мережа прагне показати, настільки чекає визволення українських територій, а з ним повернення звичних і улюблених товарів.

Зазвичай порожні полиці наводять паніку і страх не лише на продавців, а й на покупців. Проте цього разу відсутність певних товарних позицій на звичних місцях у магазинах мережі Ашан не свідчила про підвищений попит.

Через окупацію Півдня та Сходу цього року ритейлери не можуть виставити на продаж мелітопольську черешню, херсонські кавуни чи помідори, кримські вина. Зазвичай ці продукти стояли у конкретних відділах на конкретних полицях і коли товару немає в наявності на полицях часто пишуть: «Очікуємо на постачання».

«Сьогодні ці слова стосовно дефіцитних товарів з окупованих територій набувають нового змісту. Такі полиці не хочеться заповнювати іншими товарами», — прокоментували у мережі.

В Auchan Україна вирішили зарезервувати місце під товари, які раніше постачали з тимчасово окупованих територій, буквально залишивши ці полиці порожніми.

В магазинах Auchan Україна залишили порожні полиці та ящики під херсонські кавуни та помідори, сіль «Артемсіль», томатні пасти та кетчупи «Чумак», бичок бердянський та кримські вина, аби продемонструвати як сильно українці чекають на визволення міст.

Їхнє місце займають стилізовані банери із силуетами відсутніх товарів з написами: "Полиці чекають. І ми чекаємо! Віримо в українських героїв".

Така акція викликала хвилю позитивних емоцій у покупців і вкотре нагадала, що сьогодні все залежить не від логістичного маршруту, а від дій ЗСУ та згуртованості бізнесу й українців в тилу.

Приємним бонусом стала реакція серед проросійських спільнот у Криму, які поки обурюються, але розуміють, що зовсім скоро кожен українець матиме змогу відкрити на День Незалежності пляшку кримського вина з кодом 482.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або