All Retail
Опубліковано

Морозиво з України в пропозиції Biedronka — українські компанії слідом за своїми споживачами йдуть до Польщі

Biedronka – одна з польських торгових мереж, яка пропонує українські продукти харчування. Українські виробники продуктів харчування активізують діяльність, спрямовану на вихід у комерційні мережі Польщі.

Томаш Брандис, категорійний директор мережі Biedronka, в інтерв’ю Wiadomościhandlowe.pl розповів, що українська компанія «Три ведмеді» звернулася до ритейлера та представила свою пропозицію високоякісної продукції.

"Майже 80 тисяч штук морозива у вафельному ріжку з сухофруктами та фісташками доставлено в окремі магазини нашої мережі. Ми розглядаємо різні варіанти співпраці з українськими постачальниками, завдяки яким ми можемо підтримувати українську економіку, пропонуючи при цьому нові привабливі продукти для наших клієнтів", — каже Томаш Брандис.

Також він додає, у мережі Biedronka пріоритетну роль відіграє різноманітність товарів, тому ритейлер шукає різноманітні пропозиції та веде переговори з багатьма постачальниками, в тому числі з України.

Морозиво та солодощі українського виробництва в Biedronka

Українські виробники часто самі пропонують співпрацю польським ритейлерам. Компанія «Лімо», виробництво якої знаходиться у Львові, також планує доставляти морозиво до магазинів Biedronka.

У липні представники цієї компанії прибули до Варшави в рамках торгової місії українських виробників продуктів харчування для налагодження співпраці з польськими ритейлерами. Це означає, що на полицях магазинів може з’явитися більше українських товарів різних товарних категорій.

Свою продукцію представив і виробник шоколадних виробів Spell Chocolate. За словами Марії Шаманіної, комерційного директора Spell Chocolate, польський продовольчий ринок дуже активний. Компанія бачить попит на свою продукцію як у польських покупців, так і у споживачів з України, яких уже близько 5 мільйонів.

Українські виробники переносять частину бізнесу до Польщі

У серпні «Добродія Фудз», один із провідних виробників вівсяних пластівців в Україні, відкрив торгове представництво у Варшаві для посилення співпраці з європейськими підрядниками. Таке рішення компанія прийняла з метою налагодження більш інтенсивної співпраці з країнами Європейського Союзу та зниження ризиків доставки продукції.

«Сьогодні не всі хочуть ризикувати передоплатою за українські товари, тому для зручності було вирішено відкрити універмаг у Варшаві», — повідомили в компанії. Багато співробітників вже переїхали працювати до Польщі. У компанії повідомили, що вже підписано договір з польським дистриб’ютором, ведуться переговори зі Словаччиною, Німеччиною та Великобританією.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або