«Моршинська» у супермаркетах Польщі: новий експортний ринок — підтримка економіки України
Експансія бренду «Моршинська» почалася з гіпермаркетів «Ашан», що розташовані в популярних серед українців містах Польщі. У планах компанії – подальше збільшення представленості на польському ринку для забезпечення доступності українського продукту для її теперішніх та майбутніх поціновувачів.
Розвиток експортного потенціалу та розширення дистрибуції за межі країни є свідомим кроком компанії у важкий час задля підтримки економіки України.
«Продаючи „Моршинську“ в Європі, ми повертаємо кошти в Україну у вигляді податків, що сприяє зростанню економіки країни, а наші громадяни мають змогу споживати улюблену воду, відчути смак Батьківщини та нашу підтримку», — зауважив генеральний директор IDS Ukraine Марко Ткачук.
Розширення експорту ТМ «Моршинська» є продовженням великої історії допомоги країні від компанії під час війни. З кінця лютого компанія передала води на благодійність більше, ніж на 30 мільйонів гривень. Ще 15 мільйонів гривень було передано на допомогу українській армії, волонтерським організаціям та працівникам компанії. З них 5 мільйонів гривень перераховано ЗСУ і приблизно стільки ж — благодійним фондам, які опікуються потребами армійців.