All Retail
Опубліковано

Продукція йде за покупцем: як українські виробники виходять на європейський ринок?

З початком російського вторгнення в Україну підприємці та вцілілі заводи виробників намагаються працювати зі збереженням потужностей, щоб забезпечувати українців продовольством та підтримувати економіку країни. Водночас постачальники шукають нові ринки збуту, розширення асортименту своєї продукції в Європі та можливостей для розвитку.

Європейський Союз активно підтримує Україну з початку повномасштабної військової агресії Росії. Від червня для підтримки українських виробників було на рік скасовано квоти, що обмежують постачання продукції до країн ЄС. Таке рішення дає можливість компаніям, які працюють у галузях, що мають надмірне виробництво для внутрішнього ринку, відновити експортне постачання. Стабільне надходження валютного виторгу необхідне державі й компаніям для ведення імпортних закупівель критичних складових виробництва.

Станом на кінець серпня лише в Польщі знаходиться понад 3 млн українців. До того ж як показують результати нещодавнього дослідження компанії Inquiry, іноземці готові купувати товари українського виробництва та навіть знайомі з певним переліком марок.

На торговій місії для українських виробників, яка відбулася наприкінці липня у Варшаві, були присутні представники таких українських підприємств, як Spell Chocolate (виробник шоколадної продукції), «Зернарі» (постачальник зерна та пшеничного борошна), «Добродія Фудз» (виробників вівсяних пластівців та суперфудів), ГК «Молочний альянс» та ін.

Виробники, яких вже можна знайти по полицях європейських ритейлерів

Першим серйозним кроком в українсько-польському співробітництві після початку повномасштабного вторгнення стало відкриття торгового дому компанією «Добродія Фудз» у серпні у Варшаві. Один із лідерів серед виробників вівсяних пластівців в Україні прийняв таке рішення з метою налагодження більш інтенсивної співпраці з країнами Євросоюзу, для зручності роботи із закордонними клієнтами та зниження ризиків щодо поставлення продукції.

«Сьогодні не всі хочуть ризикувати проводити передплату за українські товари, тому для зручності було прийнято рішення налагодити роботу торгового дому у Варшаві. Наразі ряд співробітників вже переїхали працювати до Польщі та активно налагоджують роботу торгового дому», — говорить Ірина Брославцева, директор компанії «Добродія Фудз».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або