All Retail
Опубліковано

Нововведення у бренді Milka: Mondelez впроваджує найбільші зміни за чверть століття

Теги:
Mondelez
Milka

Зміниться упакування, форма шоколадних плиток, а для виробництва буде використано більше какао.

«Характерною рисою бренду Milka завжди було альпійське молоко і какао, які входять до його складу. У відповідь на мінливі потреби споживачів Milka вдосконалила рецептуру і додала більше какао в кожну порцію. Таким чином створено більш шоколадний і ніжний смак», — переконують представники компанії.

Зміниться і зовнішній вигляд самих плиток шоколаду на більш овальну форму, де буде зображено талісман бренду — корівку Lili.

Фото: milka.com.pl

По-іншому виглядатиме й упаковка всієї продукції Milka. Вона набула більш сучасного вигляду зі збереженням асоціацій з брендом — фіолетовим кольором та Альпами. На упаковці є також логотип Cocoa Life. Це 10-річна програма пошуку какао, яка спрямована на турботу про вирощування цього продукту, а також фермерів та їхні родини.

Крім того, бренд Milka фокусується на широкій активності у сфері outdoor-кампаній, які поділяються на тизерну та основну фази. Перший етап відбувся у серпні шляхом рекламних компаній та базувався на розміщенні сітілайтів у 24 містах. Другий етап відбуватиметься з вересня по листопад, коли споживачі 8 великих міст матимуть можливість спробувати новий шоколад, який буде доставлено на незвичайному фіолетовому мікроавтобусі.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або