All Retail
Опубліковано

Mastercard та «Лавка Традицій» запускають проєкт підтримки фудпідприємців

«Лавка Традицій» і Mastercard запустили проєкт підтримки крафтових виробників, які постраждали від війни – «Фудбудуємо майбутнє». Бренди вирішили подбати про тих, чиї потреби знають найкраще: компанія Mastercard вже багато років підтримує представників МСБ, а «Лавка Традицій» – допомагає розвиватися українським гастропідприємцям.

Тож якщо у вашої родини є невеличка ферма чи сироварня, якщо ви з подругою маєте бренд соусів і продаєте їх в інстаграмі, якщо ваш бізнес — це будь-яка (смачна!) їжа — заходьте на grants.foodprosvita.com.ua з 15 вересня до 15 жовтня і залишайте заявку для участі у проєкті.

Як Mastercard та «Лавка Традицій» допомагатимуть учасникам проєкту:

Фінанси та виробництво

5 фудпідприємців отримають фінансову допомогу у розмірі 50 000 гривень на розвиток своєї справи, а також доступ до виробничих потужностей (у разі роботи з продуктами нетваринного походження);

Компетентні поради

10 фудпідприємців отримають індивідуальні менторські сесії від професіоналів:

  • голови та засновника Офісу Трансформації, радника Київського міського голови (2019-2020), підприємця, новатора й ментора Максима Бахматова;
  • віцепрезидента з маркетингу Fozzy Group Павла Роганова;
  • директорки з маркетингу та комунікацій Mastercard в Україні та Молдові Наталі Байдали;
  • засновника T.B. Fruit, Galicia Тараса Барщовського, співзасновниці компанії «Нова Пошта», співвласниці ресторанів «100 років тому вперед» та «Інші бістро» Інни Поперешнюк.

Профільна освіта

Усі фудпідприємці, що залишать заявку для участі у проєкті, отримають безкоштовний доступ до курсу прикладних лекцій «Фудпросвіта» від "Лавки Традицій".

Як долучитися до проєкту:

1. Залиште заявку на grants.foodprosvita.com.ua до 15 жовтня.

2. Додайте відеорозповідь про те, чому саме ваш бізнес потребує підтримки.

3. Дочекайтеся рішення журі та результатів народного голосування.

Деталі проєкту — на grants.foodprosvita.com.ua.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або