All Retail
Опубліковано

Оболонь планує розпочати продаж франшизи О Маркет — мережі магазинів пива та напоїв

Продукт задовольняє потреби, бренд - дарує емоції, продукти споживають, а в бренди закохуються. Відчуваєте різницю? А як на рахунок реалізації, що легше продавати - продукти чи бренди?

Питання риторичне, бо такі бренди, як «Живчик», «Оболонь», Zibert відомі кільком поколінням і вони дійсно самі себе продають. Про це добре знають в О Маркет, спеціалізованій мережі, яку з 2016 року розвиває найбільший національний виробник пива та напоїв «Оболонь». В О Маркет представлені три десятка брендів і власних торгових марок, які формують асортимент з близько 500 товарних позицій.

Розвиток мережі під брендом О Маркет розпочався в 2016 році. Ідея її створення належить директору з розвитку корпорації «Оболонь» Андрію Ярешку, який і взявся за втілення цієї амбітної цілі. Наразі О Маркет налічує 22 магазини, які географічно локалізовані в Києві та прилеглих містах, а також на Хмельниччині. Загалом мережа охоплює 10 міст.

«Щороку ми відкриваємо по 3-4 нових магазини і робимо це без залучення сторонніх інвестицій. З початку повномасштабного вторгнення наші плани не змінилися — ми відкрили 2 нових магазини. В планах — відкриття ще кількох нових локацій до кінця року. Економічна турбулентність, обмеження — не привід опускати руки. Для команди О Маркет це мотивація працювати більше, ефективніше, шукати нові можливості. Це складно, але реалістично. У 2022 році середня виручка в мережі у зросла на 23,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року і це заслуга кожного члена команди О Маркет», — зазначає Андрій Ярешко.

О Маркет анонсує новий етап розвитку: 24 листопада стартує продаж франшизи. З цієї нагоди в UNIT.City пройде бізнес-захід MOST Franchising Day та презентація бізнес-моделі для інвесторів. Цього дня бажаючі доєднатись до мережі та працювати з всесвітньо відомим українським брендом зможуть отримати ексклюзивні умови співпраці.

Які переваги має інвестування в франшизу О Маркет для українських підприємців?

1. Широка продуктова лінійка, яка поставляється на локацію безпосередньо від виробника. Широкий асортимент продукції масового споживання забезпечує стабільний попит та високі об’єми продажів.

2. Впізнаваний бренд пива в Україні, який вже має свою цільову аудиторію та фактично не потребує вкладень для її просування з боку партнера по франшизі.

3. Сформована у споживачів асоціація з більш високою якістю. Низка незалежних досліджень свідчать, що у більшості користувачів фірмові магазини асоціюються з більш високою якістю продукції: говориться про свіжість продукції, зрозумілий смак та більш доступну цінову політику.

4. Вільна ніша в містах — мережа тільки починає розвиватися за системою франчайзингу, тому у потенційного франчайзі є більше шансів зайняти привабливішу локацію та уникнути конкуренції всередині мережі. Окрім того, продукція має дуже вигідні умови реалізації та більш доступну цінову політику для покупця.

5. Централізоване маркетингове просування: єдиний сайт, централізовані соціальні мережі, плани маркетингових активностей.

6. Налагоджена власна логістика, централізовані поставки продукції та вигідні умов закупки продукції для франчайзі.

Франшиза від найбільшого національного виробника — це гарантія прибутку, впізнаваності та стабільності. Продажі пива найменше постраждали в об’ємі реалізації в порівнянні з іншими алкогольними напоями. Споживання пива також стимулює тренд патріотизму та споживанні продукції українських виробників. Тому, незважаючи на всі виклики, ринок пива та напоїв в Україні розвивається і з появою франшизи О Маркет вітчизняні інвестори отримують нові можливості для заробітку.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або