All Retail
Опубліковано

Продаж м’яса по-новому: що змінюється в магазинах Європи?

Федеральна рада Швейцарії офіційно закликала супермаркети припинити продаж великих упаковок м’яса зі знижкою. Причиною стала необхідність зменшення харчових відходів.

За словами уряду, попри те, що оптова упаковка може бути вигідною покупкою для великих сімей, вона також створює стимул купувати більше, навіть якщо немає потреби в такій кількості продукту.

Діяльність спрямована саме на цей продукт, оскільки Швейцарія прагне позитивно вплинути на здоровий спосіб життя клієнтів та навколишнє середовище, споживаючи менше м’яса та скорочуючи його виробництво.

Великі торговельні мережі усвідомлюють проблему харчових відходів і вже працюють над зменшенням цього явища.

Наприклад, мережа Migros пропонує такі ж знижки на одиничні упаковки, що і на оптові. Denner розширює асортимент продукції, що продається в менших упаковках.

Якщо супермаркети не досягнуть цільових показників, запропонованих Федеральною радою, уряд залишає за собою право вжити подальших заходів. У Швейцарії щороку викидається 2,8 мільйона продуктів харчування, тому федеральний уряд поставив за мету скоротити харчові відходи вдвічі до 2030 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або