All Retail
Опубліковано

Żabka Drive — абсолютно новий концепт магазинів

Теги:
Zabka
McDonald's

Żabka Drive — новий формат магазину, цільовою аудиторією яких є водії. У компанії Żabka Polska підтверджують, що ведуть роботи над торговим об’єктом у концепті drive, де водії зможуть купити каву, хот-дог або придбати продукти на сніданок. При цьому, у мережі додали, що ще зарано повідомляти подробиці з цього приводу.

Żabka Drive близька до запуску

Адам Маніковскі, віце-президент Żabka Group і керуючий директор Żabka Polska, в нещодавньому інтерв’ю для порталу Wiadomosci Handlowe наголосив, що компанія задоволена тим як працюють об’єкти Żabka у класичних локаціях. «Раніше нам доводилося відкривати магазини там, де багато покупців-пішоходів. Сьогодні, відкриваючи Żabka біля шосе, ми виконуємо функцію драйв-пойнту», — пояснює ТОП-менеджер. На пряме запитання про можливість запуску Żabka Drive він відповів: «Це одна з концепцій, над якою ми думаємо. Żabka вже довела, що вона може бути гнучкою».

Концепція Żabka Drive вже знаходиться на стадії реалізації. Відомо, що Żabka Drive може дебютувати на ринку навіть у грудні, можливо, у січні. У листопаді прес-служба мережі заявляла, що відкриття першого магазину нового типу відбудеться «найближчими місяцями».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або