All Retail
Опубліковано

У Європі пиво продаватимуть у багаторазових пляшках і зникнуть пластикові контейнери для фруктів

Єврокомісія має амбітні плани щодо зменшення кількості відходів.

Пиво в багаторазових пляшках

До 2040 року кількість відходів від упаковування на душу населення має скоротитися на 15% порівняно з 2018 роком. Це головна мета нового плану запропонованого єврокомісарами. Тому Комісія пропонує низку конкретних дій.

Наприклад, до 2030 року все пакування повинне бути придатним для вторинної переробки. Упаковка повинна бути підлягати повторному використанню, а те, що залишиться, має розкладатися біологічним шляхом.

Наприклад, до 2030 року 10% пива має продаватися в багаторазових пляшках, а до 2040 року цей показник повинен збільшитися вдвічі. Також йдеться про депозит на пластикові пляшки та алюмінієву тару. Крім того, пластикове пакування повинне складатися частково з переробленого матеріалу, як у випадку з ПЕТ-пляшками.

Наклейка на банані повинна розкластися протягом двох років

Єврокомісія хоче, щоб виробники чітко вказували, скільки часу потрібно для розкладання пакування та скільки пластику в ньому міститься. Також будуть вимоги до наклейок на фруктах, чайних пакетиків, кавових капсул — вони повинні розкладатися протягом двох років.

Жодних пластикових контейнерів для фруктів та сашеток з цукром

Навіть одноразове упакування в гастрономії повністю заборонять. Наприклад, Комісія хоче, щоб до 2040 року 80% чашок для напоїв «з собою» можна було використовувати багаторазово. Звичні цукрові пакетики чи пластикові ємності з вершками для кави будуть заборонені. Також зникнуть одноразові упаковки для фруктів і овочів та маленькі пляшечки з шампунями в готелях.

Спершу такі заходи вимагатимуть додаткових витрат, проте у довгостроковій перспективі вони принесуть економічну та екологічну вигоду. «Ми створюємо нову економіку повторного використання», — підкреслив представник Єврокомісії Франс Тіммерманс.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або