Споживачі хотіли б вести екологічний спосіб життя, але не можуть собі цього дозволити
Згідно з дослідженням Sustainability Sector Index 2022, проведеним компанією Kantar, 65% споживачі хочуть зробити більше, щоб оздоровити планету та зберегти навколишнє середовище, але у цьому їм заважає зростання вартості життя. Окрім витрат, основним бар’єром, який заважає споживачам жити відповідно до принципів сталого розвитку, є відсутність знань про екологічні альтернативи продуктів і послуг.
97% респондентів готові вжити заходів, щоб вести більш екологічний спосіб життя, але вони стикаються з численними перешкодами на шляху здійснення таких ініціатив. 68% респондентів вважають, що продукти, які є більш корисними для навколишнього середовища та суспільства, є дорожчими. Своєю чергою, 65% опитаних хочуть зробити більше для розв’язання проблем планети та навколишнього середовища, але їм заважає зростання вартості життя. Найбільше на це звертають увагу жителі Північної та Південної Америк (70%).
«Активні» та «пасивні» споживачі
Одна третина населення світу не впевнена, чи зможе справді змінити ситуацію завдяки своєму вибору. Тоді як 29% споживачів є одним із найактивніших, коли йдеться про сприяння сталому розвитку. У Європі найвища частка «активних» покупців, які вірять, що своїми діями можуть змінити ситуацію і відчувають, що соціальні та екологічні проблеми стосуються їх особисто.