All Retail
Опубліковано

Lidl обмежує кількість рекламних газеток, заохочуючи клієнтів користуватися електронними

Теги:
Lidl
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Данська філія мережі Lidl поступово відмовляється від друкованих рекламних буклетів.

З початку року Lidl скоротить на 95 тис. кількість домогосподарств, які отримують буклети Lidl у свої поштові скриньки. Наразі ця цифра складає 270 тисяч. Поки що це буде тестовий варіант: перші два місяці 49 тис. домогосподарств в Орхусі та 46 тис. в Оденсе не отримуватимуть розсилку.

Lidl вже завершив перехід на електронні газети в Копенгагені. У 2021 році були проведені тестування, подібні до тих, що проводитимуться в Орхусі та Оденсе. На початку 2022 року Lidl відмовився від розсилки рекламних газет для 162 тис. домогосподарств.

«Звичайно, перед нами багато проблем, але ми бачимо, як все більше наших клієнтів відходять від друкованих рекламних пропозицій і звертаються до цифрових рішень. Ми з нетерпінням чекаємо ефекту та результатів нашого тестового періоду», — каже Расмус Папе, директор із закупівель Lidl. Він додає, що це призвело до збільшення кількості користувачів програми Lidl Plus.

«Як велика продуктова мережа, ми вважаємо, що наша відповідальність — досліджувати як ми використовуємо ресурси та де ми можемо мінімізувати наш негативний вплив на природу. Нашим першим кроком було скорочення паперу для газет і їх поетапне скасування в Копенгагені. Зараз ми шукаємо, чи можна це зробити також у великих містах Орхус та Оденсе», — додає директор із закупівель Lidl.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або