All Retail
Опубліковано

M&M’s випустив нове упакування: продукція викликала неабиякий резонанс

Теги:
упаковка

Виробник драже підготував спеціальну упаковку для американського ринку, на якій зображені лише жіночі персонажі з яскравим гаслом.

Нова упаковка виробника цукерок містила три постаті, що представляють три варіанти популярних цукерок: зелений, коричневий і фіолетовий — перший новий варіант цього десятиліття.

Жіночі образи розміщені догори ногами, а на упаковці додано напис «Supporting women flipping the status quo» ("Підтримую жінок, які змінюють статус-кво").

Фото: kvia.com

"Місія M&M’S полягає в тому, щоб використовувати силу гри для створення потужних зв’язків, оскільки ми працюємо над створенням світу, де кожен відчуває себе комфортно", — сказала Габріель Уеслі, директор з маркетингу Mars Wrigley у Північній Америці.

Продукція доступна в трьох варіантах: молочний шоколад, арахісове масло та арахіс. У Mars заявили, що частина прибутку піде організаціям, які підвищують і розширюють можливості жінок.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або