All Retail
Опубліковано

Французька мережа Groupe Casino планує вийти на ринок ритейлу Узбекистану

Теги:
Groupe Casino
експансія
Фото:
www.groupe-casino.fr

Представники однієї з найбільших французьких мереж роздрібної торгівлі Groupe Casino відвідали столицю Узбекистану та провели переговори з метою виходу на узбецький ринок ритейлу.

24 січня 2023 року в будівлі адміністрації м. Ташкент — столиці Узбекистану відбулася зустріч заступника голови адміністрації міста Ш. Рахманова з представниками компанії Groupe Casino (Франція) на чолі з директором співробітництва з країнами Близького Сходу та Центральної Азії Ерваном Хуаром.

Ш. Рахманов зазначив, що Groupe Casino зможе зайняти гідну нішу в Узбекистані, оскільки стрімкий розвиток ринку роздрібної торгівлі в країні надає унікальні можливості для бізнесу. Своєю чергою Е. Хуард висловив зацікавленість у відкритті торгової мережі в Ташкенті та надію на підтримку, повідомила пресслужба адміністрації міста.

На завершення зустрічі представники адміністрації м. Ташкент повідомили про готовність підтримати іноземну компанію, зокрема, в організації зустрічі з потенційними місцевими партнерами за сприяння регіонального відділення Торгово-промислової палати Узбекистану.

Groupe Casino — французька група роздрібної торгівлі та була заснована у серпні 1898 року під назвою Guichard-Perrachon & Co. Як зазначають джерела, компанія запровадила низку нововведень у практиці роздрібної торгівлі, таких як бренд першого дистриб’ютора у 1901 році, перший магазин самообслуговування у 1948 році та зазначення терміну придатності на споживчих товарах у 1959 році.

Groupe Casino володіє мережею гіпермаркетів, супермаркетів, мінімаркетів, дисконтних та оптових магазинів, цій групі належать бренди: «Géant Casino», «Casino Supermarchés», «Monoprix», «Franprix», «Leader Price», «Cdiscount», «Vival», «Spar», «Sherpa», "Le Petit Casino".

Крім Франції, компанія представлена ​​в країнах Латинської Америки — Бразилії, Колумбії, Аргентиті та Уругваї.

За інформацією на сайті компанії, загальна кількість магазинів по всьому світу різного формату становить 11,5 тис. Загальна сума роздрібного виторгу групи у 2021 році склала 30,5 млрд євро, а операційний прибуток — 1,2 млрд євро.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або