All Retail
Опубліковано

Відвідуваність у торгових центрах Києва знизилася на третину

Теги:
новини ТРЦ
UTG
Фото:
www.rbc.ua

Найбільше падіння відвідуваності ТРЦ було відзначено на початку війни. Згідно з оцінкою експертів, найменш схильними до коливань залишаються центри районного формату, що є концентрацією товарів і послуг повсякденного попиту.

Відвідуваність у торгових центрах Києва знизилася із 506 осіб на 1000 кв. м GLA на початку 2022 року до 362 осіб на початку 2023 року, повідомили у пресслужбі Української торгової гільдії.

За словами глави UTG Євгенії Локтіонової, найбільше падіння було відзначено на початку війни, за підсумками першого кварталу відвідуваність скоротилася до історичного мінімуму у 291 особу.

"Витіснення ворожих військ з території Київської області повернуло населення до столиці, призвело до відкриття торгової нерухомості, а відвідуваність поступово почала відновлюватися, досягнувши 362 особи на початок 2023 року", — повідомила Євгенія Локтіонова.

Експерт зазначила, що ТЦ окружного формату, у структурі яких представлено меншу кількість міжнародних великоформатних універмагів (Inditex, M&S, GAP, IKEA), демонструють більшу стійкість у відвідуваності (496 осіб на початок 2023 року) щодо регіональних (274 осіб) обʼєктів.

Згідно з оцінкою експертів UTG, найменш схильними до коливань залишаються центри районного формату, що є концентрацією товарів і послуг повсякденного попиту.

На думку Євгенії Локтіонової, післявоєнне просідання відвідуваності буде особливо помітним у морально застарілих, які втрачають популярність, незручно розташованих обʼєктах.

Компанія UTG створена у 2001 році. Розробила понад 1300 концепцій обʼєктів нерухомості. За роки роботи за участю компанії здано в оренду 4,7 млн кв. м комерційних площ в Україні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або