All Retail
Опубліковано

Glovo нарощує прибутковість: «Ми можемо бути в 10 разів більшими»

Теги:
Glovo
Delivery Hero

Компанія Glovo оприлюднила результати четвертого кварталу минулого року — компанія наближається до точки беззбитковості. Ніклас Остберг, співзасновник і президент компанії, стверджує, що Glovo може зрости в десятки разів.

У четвертому кварталі минулого року обсяг продажів Delivery Hero склав 11,4 мільярда євро, збільшившись на понад 9%. Своєю чергою EBITDA компанії зросла на 3 відсоткові пункти з -3,3% до -0,3%.

"11,4 мільярда євро GMV у четвертому кварталі є ще одним значним кроком до прибутковості. Ми близькі до цього моменту у випадку EBITDA, за чим йде cash flow. Ми досягнемо цього, продовжуючи інвестувати в удосконалення продуктів, багаторівневу пропозицію та розвиватися швидше, ніж наші конкуренти. Я дуже радію майбутнім рокам. Ми можемо зрости у 10 разів", — написав Ніклас Остберг, генеральний директор Delivery Hero.

Delivery Hero — німецька міжнародна компанія. Вона працює в більш ніж 50 країнах Європи, Азії, Латинської Америки та Близького Сходу. 

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або