All Retail
Опубліковано

Metro AG продовжує операції в Росії, попри падіння продажів

Теги:
Metro
інвестиції
Фото:
tomfoto.de

Metro AG продовжує операції в Росії, попри падіння продажів. Про це свідчить квартальний звіт компанії.

«Продажі в місцевій валюті знизилися у першому кварталі 2022-2023 фінансового року на 14,1%. Негативний вплив мала російська війна в Україні та пов’язане з нею небажання купувати. Крім того, кібератака суттєво вплинула на бізнес. Скоректована EBITDA у Росії знизилась до 60 млн євро (1 кв. 2021/2022 — 81 млн євро)», — йдеться у звіті.

За словами генерального директора Metro AG Штеффена Гройбеля, Metro зараз розвивається в усіх сегментах і на всіх ринках, крім Росії: їй вдається зберігати свою частку ринку та добиватися значного прогресу у стратегічних ключових показниках ефективності.

Минулого року топменеджер Metro пояснював, що компанія відчуває свою відповідальність за російських працівників, які, на його думку, не винні в агресії проти України.

"Я і наша компанія дуже стурбовані війною проти України. Ми особливо переживаємо за наших 3400 працівників та їхні родини, а також наших численних клієнтів, постачальників та ділових партнерів в Україні. Ми також несемо відповідальність за наших понад 10 000 працівників у Росії, які не несуть персональної відповідальності за агресію проти України. Ми продовжуємо підтримувати бізнесові та політичні сили, які працюють над мирним розв’язанням конфлікту", — заявив він тоді.

За оцінками KSE Institute, німецькі компанії ведуть набагато більше бізнесу в Росії, ніж будь-яка інша країна Європейського Союзу, експортувавши товарів на суму понад 26 млрд євро у 2021 році (Польща посіла друге місце з 8 млрд євро) і інвестувавши ще 25 млрд євро у свої операції там.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або