All Retail
Опубліковано

Glovo впроваджує програму «Glovo для кур’єрів», що встановлює нові стандарти соціальних прав для кур’єрів

Компанія Glovo впроваджує в Україні програму «Glovo для кур’єрів», встановлюючи нові стандарти соціальних прав для кур’єрів. Ця програма передбачає справедливий дохід, підвищення рівня захищеності, відкритий діалог з кур’єрами та можливості для розвитку. Про це повідомили співзасновник Glovo Саша Мішо й генеральна директорка компанії в Україні Марина Павлюк під час пресбрифінгу в Києві.

«Ми в Glovo завжди виступали за надання кур’єрам доступу до соціальних прав, водночас зберігаючи їхню автономію та гнучкість, які вони так цінують. Ба більше, як лідер ринку ми прагнемо не лише зміцнювати відносини з кур’єрами, які під’єднані до нашої платформи, а й підіймати планку стандартів для гіг-економіки. Тож мені дуже приємно, що сьогодні ми запускаємо програму „Glovo для кур’єрів“ в Україні, яка була й залишається одним із пріоритетних ринків для компанії»— прокоментував Саша Мішо, співзасновник Glovo.

Для розробки програми «Glovo для кур’єрів» компанія скористалася експертизою FairWork — дослідницького центру, пов’язаного з Оксфордським університетом, який є орієнтиром для справедливої гіг-економіки. Згодом Fairwork надасть власну незалежну оцінку, щоб визначити вплив від реалізації ініціативи. Програма має чотири складники: справедливий дохід, 360° захищеності, рівність, розвиток.

Справедливий дохід. У компанії Glovo прагнуть, щоб кур’єри отримували гідний дохід, тому для визначення розміру оплати за годину залучатимуть незалежних експертів із WageIndicator. Крім того, кур’єри матимуть додаткові бонуси за кількість доставок, що дасть їм змогу взяти паузу для відпочинку. 

360° захищеності. Безпека кур’єрів є пріоритетом для Glovo, тому компанія проводить низку тренінгів з безпеки дорожнього руху, контраварійного водіння та домедичної допомоги для кур’єрів у найбільших містах. Активних кур’єрів компанія забезпечить ширшою медичною страховкою, зокрема надасть доступ до телемедицини й інших бонусів для фізичного й ментального здоров’я. Також найактивніші кур’єри зможуть отримати допомогу — 10 000 грн на дитячі товари — з нагоди народження дитини.

Рівність. Glovo започатковує регулярні фокус-групи для отримання зворотного зв’язку від кур’єрів щодо їхнього досвіду доставки, щоб мати можливість його вдосконалювати. Кур’єри матимуть можливість поскаржитися на дискримінацію й подати апеляцію у випадку несправедливого блокування.

Розвиток. Glovo надає вільний доступ до цифрової платформи G-learning для всіх зареєстрованих кур’єрів, де вони можуть пройти 20 онлайн-курсів з маркетингу, ІТ, управління бізнесом та інших галузей. Glovo має на меті підвищення професійних навичок кур’єрів та сприяння їхньому кар’єрному зростанню. Наразі на платформі зареєструвалися й пройшли навчання понад 4 000 кур’єрів з різних країн.

«З моменту появи Glovo в Україні ми пропонуємо гідні умови співпраці з кур’єрами. Сьогодні ми робимо наступний крок. «Glovo для кур’єрів» — це перша подібна програма для захисту соціальних прав кур’єрів у країні. Своїм прикладом ми прагнемо заохотити інших гравців розвивати справедливу гіг-економіку в Україні»— зазначила Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні.

Glovo вже впровадила «Glovo для кур’єрів» в 17 країнах. До кінця 2023 року компанія планує запустити програму в усіх 25 країнах, де представлена, щоб охопити близько 80 000 кур’єрів по всьому світу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або