Lidl святкує 50 років — дискаунтер представляє нові лінії продуктів у стилі минулих десятиліть
- Фото:
- www.onet.pl
З нагоди 50-річчя Lidl у Німеччині запустив рекламну кампанію під гаслом «50 Jahre mehr als günstig» — «50 років більше, ніж дешево». Мережа підкреслює, що з моменту відкриття перших магазинів зберігає дисконтний формат і пропонує продукцію за найнижчими цінами.
Перший магазин Lidl відкрився з торговою площею 200 кв. м та 800 SKU на дерев’яних полицях. Відтоді минуло 50 років, і дискаунтер святкує півстоліття присутності на ринку. Lidl також згадав історію компанії: на кінець 1970-х років мережа налічувала 40 магазинів, а в 1978 році 50% асортименту дискаунтера становила фірмова продукція, і популярність власних торгових марок з часом зростала. Сьогодні частка продажів ВТМ становить 75% акцій німецької групи Lidl.
У зв’язку зі святкуванням Дня народження торговельна мережа запустила лінії товарів у стилі 70-х, 80-х та 90-х років.
За межі свого регіону дискаунтер вийшов лише у 1980-х роках. У 1984 році в Дортмунді відкрився перший торговий об’єкт за межами південної Німеччини. Наприкінці десятиліття відкрився 500-й магазин Lidl площею 500 кв. м.
У 1990-х роках, після падіння Берлінської стіни, стало можливим розширення мережі у Східній Німеччині. У 1990 році в Бішофсверді, Саксонія, було відкрито перший Lidl в регіоні. Цікавий факт, що тільки в 1996 році в магазинах з’явилися перші касові апарати зі сканером. До цього моменту касири вводили всі номери продуктів з пам’яті.
Після 2000 року німецький Lidl почав вводити у свій асортимент органічну продукцію та розпочав співпрацю з організацією Fairtrade. У 2006 році мережа відкрила своє туристичне агентство, а через два роки відбулося відкриття 3000 магазину. Також у 2008 році був запущений інтернет-магазин Lidl.
З 2010 року в магазинах Lidl почали випікати хліб. Тоді ж дискаунтер почав використовувати холодильні системи з екологічними холодоагентами.
Сьогодні Lidl в Німеччині є одним з найбільших роздрібних торговців. «У наш ювілейний 2023 рік ми досягаємо особливих показників. Lidl пропонує 100 000 робочих місць лише в Німеччині», — говорить Крістіан Хартнагель, генеральний директор Lidl Німеччина.