All Retail
Опубліковано

Нескорені: історії ритейлерів, що творять та працюють навіть у найскладніші часи — журнал All Retail за травень

Ракетні атаки, дрони та повітряні тривоги залишають шрами на серцях та нагадують про те, як відважно треба виборювати перемогу та оберігати мир. Наперекір всім випробуванням, український народ не припиняє дивувати світ своєю силою й витривалістю. Функціонування торгівлі, підприємств і навіть креатив – все це стає можливим завдяки нашій волі, наполегливості та винахідливості.

Чи помічали ви, як підприємці та ритейлери, запускають нові проєкти навіть під час цих непростих часів? Чи використовують вони власний досвід і вміння знайти вигідні ніші на ринку? Яким чином вони диференціюються, аби вижити й рости? Чи зуміли вони відповісти на виклики часу, не забуваючи про потреби своїх клієнтів?

У травневому випуску з’ясовуємо відповіді на ці запитання. Читайте журнал, в якому знайдете такі матеріали:

ТОП-тема. Диференціюйся або помри: які ритейлери запускають нові проєкти під час війни?

Інтерв’ю. «Великі мережі не підуть з ринку», — NOVUS про роботу під час війни та плани на майбутнє

Наше опитування. Чи варто реалізувати на практиці антимонопольне регулювання ринку ритейлу України, яке б унеможливлювало домінування того чи іншого оператора?

Тренди ритейлу. Підзабуті регіони: «Фора» відкривається у нових для себе містах.

Споживчі товари. Чому український ринок вважається перспективним для польської компанії? Досвід виробника VACO RETAIL.

Споживчі товари. GAMONDI — ексклюзивний алкоголь преміум класу.

Інновації. Новий продукт від IDS Ukraine на полицях супермаркетів.

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у квітні 2023 року.

Переходьте за посиланням, щоб прочитати журнал. Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua чи зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або