All Retail
Опубліковано

ESG звіт Carlsberg Ukraine за 2022 рік: реалізація стратегії «ЦІЛЬ 4 НУЛІ: разом заради майбутнього»

Теги:
Carlsberg
пиво

У PJSC Carlsberg Ukraine впевнені: великий бізнес — велика відповідальність. Щодня компанія робить свій внесок у розвиток економіки України, покращення екології та забезпечення гідних умов праці для співробітників. У своїй роботі компанія керується Принципами Глобального договору ООН та вже не один рік працює над сталим розвитком.

2022 рік був складним для нашої країни, зокрема для українського бізнесу. Проте компанія не зупинилася на своїх цілях та продовжила реалізовувати стратегію «ЦІЛЬ 4 НУЛІ: разом заради майбутнього»:

НУЛЬ викидів вуглецю. Станом на 2022 рік вугілля не використовується на трьох пивоварнях. Пивоварні скоротили викиди вуглецю на 15%, порівняно із 2015 роком.

НУЛЬ втрат води. Компанія щодня працює та вдосконалює процеси, щоб бережливо використовувати воду. Станом на 2022 рік використовувалось 2,28 літра води на літр готової продукції, що стало одним із найкращих показників у Carlsberg Group.

НУЛЬ безвідповідального споживання. Щороку у компанії працюють над розширенням портфеля брендів та надають споживачам альтернативу — безалкогольну продукцію. Також регулярно проводять інформаційні та просвітницькі кампанії щодо відповідального споживання пива.

НУЛЬ нещасних випадків. Захист життя і здоров’я співробітників та підрядників — пріоритет для компанії. Для працівників потягом 2022 року було проведено 6 тренінгів із дотримання безпеки на робочому місці.

Carlsberg Ukraine продовжує розвиватися та ставити перед собою нові цілі. Тому компанія розширила ESG-програму — «Разом до НУЛЯ і не тільки». Це еволюція стратегії «ЦІЛЬ 4 НУЛІ: разом заради майбутнього», яка охоплює нові пріоритетні галузі, зокрема:

  • Нуль сліду від сільськогосподарської діяльності. В її межах є амбіція досягти НУЛЯ сліду від сільськогосподарської діяльності, яка включає нові заходи в нашому висхідному ланцюгу створення вартості і нові етапи реалізації в 2030 і 2040 роках.
  • Нуль пакувальних відходів. Кінцевою метою є досягнути НУЛЯ пакувальних відходів.

Крім цього, компанія визначила загальні амбіції на найближчу перспективу:

  • 30% жінок у вищому керівництві до 2024 року.
  • 35% слабоалкогольних та безалкогольних напоїв у портфелі бренду до кінця 2023 року.

Корпоративно-соціальна відповідальність для компанії не тільки необхідність, це можливість показати власним прикладом як працювати, піклуючись про тих, з ким і заради кого ми працюємо. За 2022 рік пивоварня співпрацювала з понад десятьма українськими благодійними фондами та організаціями над гуманітарними проєктами, щоб підтримати малий та середній бізнес, внутрішньо переміщених осіб та українців загалом. Уже на початку березня 2022 року компанія почала виробляти питну воду для потреб українців — близько 4 млн літрів води вже доставлено станом на 2023 рік. Carlsberg Ukraine підтримали ініціативу Президента України UNITED24. ВІДБУДУЙ УКРАЇНУ, Національний реабілітаційний центр «UNBROKEN», облаштування у Львові модульного містечка Маріуполіс для переселенців, відновлення Макарівської амбулаторії, данський проєкт Bikes4Ukraine, який забезпечує велосипедами українських соціальних працівників тощо.

«Оглядаючись на шлях від лютого 2022 року, ми бачимо, що він був надзвичайно складним, але спільно зі штаб-квартирою ми запустили програму відновлення українського бізнесу — адаптація бізнес-моделі, забезпечення ліквідності бізнесу, оновлення портфеля брендів, відновлення продажів і незмінне — турбота про співробітників та соціальна відповідальність бізнесу. Carlsberg Group підтримувала й підтримує як нашу Компанію, так і Україну загалом та продовжує інвестувати в нашу державу — 1,5 млрд гривень інвестицій підтверджено на 2023 рік.

Варити пиво для кращого сьогодні та завтра — це не просто слоган. Це те, на шо ми орієнтуємося в кожному бізнес-процесі. Ми виконали всі зобов’язання перед нашими співробітниками, а також постачальниками. Ми продовжили реалізовувати нашу стратегію зі сталого розвитку та демонструвати сталість та відповідальність за кожне прийняте рішення», — Олег Хайдакін, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

Завдяки перерахованим зусиллям у 2022 році Carlsberg Ukraine увійшла в ТОП-30 стійких компаній за версією Forbes, де визначили компанії, які виявилися стійкішими за інших, змогли зберегти бізнес і команди. Також компанія увійшла в ТОП-50 найкращих роботодавців України під час повномасштабного вторгнення за версією Fоrbes та Work.uа.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або