All Retail
Опубліковано

Glovo об’єднує рекламні рішення в підрозділ Glovo Brands Ads

Теги:
Glovo

Технологічна компанія Glovo запускає новий підрозділ Glovo Brands Ads, який відповідатиме за маркетингові рішення для брендів. Завдяки диджитал-майданчику, який працює на основі застосунку, партнери можуть проводити різноманітні рекламні кампанії, щоб комунікувати з мільйонами потенційних споживачів у 25 країнах, де представлений Glovo.

Рекламні можливості Glovo Brands Ads уже використовують понад 350 брендів, зокрема 40 брендів в Україні, серед яких — Mastercard, Diageo, Coca-Cola, PepsiCo, Danone, P&G та інші.

"Ми в Glovo прагнемо розвиватися разом із партнерами, тому постійно розширюємо інноваційні маркетингові можливості на нашій платформі. Зокрема, ми даємо інструменти для додаткової візуалізації, просування та підвищення продажів. Наша амбіція — допомагати бізнесам реалізовувати свій потенціал на платформі", — розповідає Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні.

Використовуючи власну аналітику про весь шлях користувача в застосунку, Glovo допомагає брендам знайти, виміряти й зрозуміти свою аудиторію та збільшити продажі на платформі. Інструменти Glovo Brands Ads допомагають партнерам Glovo досягати різноманітних цілей — підвищити впізнаваність, продажі або охоплення. Glovo постійно оновлює можливості для партнерів та пропонує комплексні рішення на будь-який смак — як-от спонсорований пошук або продаж у кошику (екрани, що з’являються під час оформлення замовлення), брендування обкладинок у категорії, тематичні колекції й створення окремого віртуального магазину у застосунку. Крім того, партнери cмають цілковитий контроль над ефективністю власних кампаній.

За допомогою алгоритмів автоматизації сервіс Brands Ads надає оптимальний план інвестицій у рекламу, шляхом прогнозування кількості показів на основі історичних коефіцієнтів конверсії, цін ставок тощо. Завдяки цьому бренди мають очікуване підвищення рентабельності інвестицій у 3 рази, тобто отримуватимуть втричі більше прибутку у порівнянні зі витраченими коштами на сервіси Brands Ads.

Glovo регулярно оптимізує свої алгоритми за допомогою даних із широкого діапазону ринків і брендів, що дозволяє рекламодавцям показувати свою рекламу найбільш релевантним клієнтам, а клієнтам надається виключно та реклама, яка їх цікавить.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або