Доходи Auchan у 2022 році впали — вплив споживчого бойкоту?
- Фото:
- bankier.pl
У 2022 році мережа магазинів Auchan у Польщі зафіксувала дохід у розмірі 11,15 млн злотих, що на 37 млн злотих менше, ніж роком раніше. Така стабілізація при зростанні цін на продукти харчування фактично означає зменшення частки ринку ритейлера.
Водночас лідери Biedronka та Dino, збільшили свої доходи на 48,2% та 24,1% відповідно. Ці мережі досягли свого зростання, зокрема, завдяки розширенню мереж. В магазинах, які працюють щонайменше рік, доходи зросли у двозначних цифрах: у Biedronka на 20,6%, а в Dino на 28,5%. Сама мережа Auchan оцінює свої доходи як «стабільні у порівнянні з 2021 роком».
«Ми послідовно створювали конкурентну перевагу, зосереджуючись на подальшому розвитку нашої моделі багатоканальних продажів. Ми запровадили нові концепції продажів, інноваційні шляхи покупок і послуги - як офлайн, так і онлайн», — говорить Александр Соссар, генеральний директор Auchan Polska.
Зі зменшенням доходів нетто-прибуток польського представництва ритейлера зменшився майже на 17% — з 221,93 млн злотих у 2021 році до 184,47 млн злотих у 2022 році, а сам прибуток від продажів зріс на 4,73%.
Серед витрат підприємства на 21% зросла вартість матеріалів та енергії та на 6% - зарплата працівників. Зайнятість в Auchan Polska минулого року склала 18 015 робочих місць, порівняно з 17 376 роком раніше.
Минулого року мережа Auchan модернізувала свої гіпермаркети у Польщі, запровадила електронні цінники та розпочала роботу над автономним магазином Auchan Go. При цьому бренд Auchan не вийшов з ринку Росії та не призупинив там свою діяльність після нападу військ РФ на Україну, що призвело до негативного ставлення частини польських клієнтів і споживчого бойкоту магазинів мережі.