Продажі ляльок Barbie в Епіцентрі зросли в 1,5 раза
Прем’єра художнього фільму Barbie в Україні призвела до суттєвого збільшення попиту на товари всесвітньо відомого бренду дитячих ляльок.
За аналітичними даними мережі Епіцентр, продажі торгової марки Barbie в торговельних центрах компанії збільшилися на 52% і продовжують зростати.
«Всесвітньо відомий бренд ляльок користується стабільно високим попитом в Україні, постійно потрапляючи в топ продажів категорії „Іграшки“. Нинішній хайп навколо нового фільму призвів до чергового витка зростання інтересу серед споживачів. Це відобразилося не тільки на продажах самих ляльок, але й на об’ємах торгівлі аксесуарами та ігровими наборами Barbie. Динаміка зростання могла б бути і більшою, але з початком широкомасштабної війни дистриб’ютор корпорації Mattel надає набагато меншу кількість товару для реалізації», — говорить директорка напрямку «Дитячі товари» в мережі ТЦ Епіцентр Олена Соловйова.
За її словами, окрім самої ляльки, найбільшою популярністю в дитячих магазинах E.Pic мережі Епіцентр користуються різноманітні ігрові набори Barbie, такі як «Кафе на колесах», «Кемпер», «Візажний столик» тощо.
Вартість ляльок бренду в мережі стартує від 399 грн, а ціна наборів в середньому складає 2-3 тис. грн. Найдорожчий набір — «Дім мрії» Barbie — обійдеться покупцю у 18 тис. грн. При цьому в компанії зауважують, що в магазинах E.Pic представлено близько 40 артикулів акційних ляльок зі знижками до 30%.
Загалом, в мережі констатують, що попри повномасштабну війну та складну економічну ситуацію в країні, українські споживачі не готові економити на потребах дітей. В першому півріччі 2023 року товарообіг напрямку «Дитячі товари» в Епіцентрі зріс на 37% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
При цьому найбільш об’ємною залишається саме категорія «Іграшки». У порівнянні з січнем-червнем 2022 року вона зросла на 43%. Найкращу динаміку зростання в категорії демонструють конструктори, продажі яких збільшилися на понад 75% у порівнянні з минулим півріччям. Цікаво, що за період повномасштабної війни активне зростання (більш ніж на 40%) фіксується і в групі м’яких іграшок, що відображає потребу дітей у позитивних емоціях і приємних тактильних відчуттях на фоні стресу.
Втім, позитивну динаміку демонструють й інші великі категорії, представлені в магазинах E.Pic. Наприклад, продажі товарів для малюків цьогоріч зросли на 40%, дитячий одяг та взуття — на 34%, а категорія дитячих товарів для активного відпочинку — на понад 20%.