All Retail
Опубліковано

«Сільпо» починає партнерство з Vivino: вина з високим рейтингом виділені в супермаркетах мережі

Мережа супермаркетів «Сільпо» оголошує про початок офіційної співпраці з Vivino, найбільшою у світі винною спільнотою та мобільним застосунком для оцінки вина.

Vivino — це система рейтингу вин, яка базується на думках любителів вина на всіх рівнях знань. Використовуючи п’ятизіркову систему оцінювання, понад 64 млн користувачів Vivino надали оцінки та нотатки про дегустацію понад 16 мільйонів вин з усього світу. Це допомагає легко орієнтуватися в складному процесі купівлі вина. Застосунок є безкоштовним та доступний для завантаження на пристрої Android, Apple і Windows.

У рамках пілотної програми у торгових залах 37 магазинів «Сільпо» з’явилися торці з винами Власного імпорту, які мають високий рейтинг за оцінками користувачів Vivino. Щоб дізнатися рейтинг вина, можна просканувати його етикетку в додатку Vivino. Згідно зі шкалою Vivino цікавим та вартим уваги вважається вино з оцінкою від 3,7 і вище.

У разі успішності пілоту в листопаді «Сільпо» поширить проєкт на 250 супермаркетів мережі.

«Ми бачимо, як Гостям інколи складно зорієнтуватися у винному асортименті. Вибір потребує часу, і не кожен хоче спілкуватися з сомельє. Хоча насправді вино — це проста тема. Регалії виробника чи назва не мають великого значення. Вино або вам подобається, або ні. Додаток Vivino зробив вибір вина демократичним та простим процесом. Достатньо просканувати етикетку і дізнатися середній бал серед інших користувачів. Тому така співпраця повністю відповідає стратегії «Сільпо» з формування асортименту, коли вино — це просто», — розповідає Анна Пекер, керівниця напряму вина Власного імпорту «Сільпо».

За словами Анни Пекер, у Vivino швидко й охоче відгукнулися на пропозицію «Сільпо» розпочати партнерство. Співзасновник компанії Хайні Захаріассен зустрівся з командою «Сільпо» у Львові, де поділився своїми думками про розвиток сервісу. До того ж українські користувачі додатка входять у двадцятку Vivino за кількістю сканувань.

«Для нас особливо цікаво співпрацювати з однодумцями, які поділяють нашу культурну місію та пристрасть до вина. У «Сільпо» ми прагнемо, щоб складна та суб’єктивна тема вибору вина стала легкою», — додає Анна Пекер.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або