All Retail
Опубліковано

Decathlon скорочує кількість власних торгових марок

Теги:
Decathlon
власні торгові марки
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Компанія Decathlon ухвалила новий п'ятирічний стратегічний план розвитку. Серед основних пунктів стратегії – скорочення кількості приватних торгових марок, зменшення розмірів магазинів, цифровізація, сталий розвиток та франчайзинг.

У січні минулого року пост генерального директора компанії обійняла Барбара Мартін Коппола. Коппола раніше працювала в таких міжнародних компаніях, як Ikea, Google, YouTube і Samsung, і тепер вона має намір провести корінну трансформацію роздрібної компанії.

Новий п’ятирічний стратегічний план має забезпечити майбутню стійкість Decathlon на все більш конкурентному ринку. Незважаючи на те, що спортивний ритейлер завершив 2022 рік з відмінними показниками, коли оборот зріс на 12% і досяг 15 млрд євро, побоювання щодо результатів цього року зростають.

Навесні Decathlon помітила уповільнення зростання і вже почала вживати запобіжних заходів для контролю рентабельності. Два нерентабельні французькі гіпермаркети будуть закриті, вводиться обмеження на набір та навчання персоналу, і під загрозою, як стверджується, перебувають 600 робочих місць. Для підвищення рентабельності Decathlon також думає про скорочення великих магазинів. Площі, що звільняться, здаватимуться в суборенду. Одним із найбільш помітних та спірних заходів плану є різке скорочення кількості приватних торгових марок.

ВТМ є основною перевагою ритейлера на ринку спортивних товарів. Майже 50 власних марок закривають практично всі основні категорії товарів для спорту та активного відпочинку. Відповідно до нової стратегії з 49 наявних сьогодні марок «Декатлон» хоче зберегти 12 сильних: Decathlon, Kipsta, Caperlan, Tribord, Btwin, Simond, Domyos, Kiprun, Solognac, Van Rysel, Quechua та Inesis.

Зосередивши інвестиції на обмеженій кількості брендів, ритейлер зможе підвищити впізнаваність бренду та зручність пошуку в Інтернеті, зробити асортимент більш зрозумілим для споживачів, підвищити ефективність роботи організації. Крім того, Decathlon має намір більш активно зосередитися на чотирьох секторах, що ростуть: піший туризм, м’яка мобільність, фітнес і велнес.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або