All Retail
Опубліковано

Триймайте «Хапайку», або як NOVUS вирішив зайти в сегмент продовольчих дискаунтерів

Компанія NOVUS є сьогодні одним з провідних представників українського ритейлу. Після придбання магазинів BILLA оператор не лише зміцнив свої позиції в столичному регіоні, але й став однією з мереж, яка представлена відразу кількома об’єктами в самому центрі Києва.

Стосовно формату магазинів спостерігається різноманіття в масштабах — від величезних супермаркетів здебільшого у спальних районах до зовсім невеликих магазинів на кшталт NOVUS на Бесарабській площі.

Втім, концепція та дизайн NOVUS залишаються незмінними незалежно від розмірів магазину — швидке обслуговування, наявність кас самообслуговування в кожній точці, ціни вище середнього та значна кількість акційних товарів.

Також, починаючи з 2020 року, NOVUS розвиває формат магазинів біля дому під брендом "Мі Маркет«.

І от, схоже, керівництво компанії вирішило, що в даних нішах ритейлеру стає занадто тісно, й варто спробувати свої сили в нових форматах.

19 червня 2023 року ТОВ «Новус Україна» подало заявку на реєстрацію нової торговельної марки «Хапайка». Наразі розгляд заявки триває.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або