All Retail
Опубліковано

Мережа супермаркетів «Сільпо» долучилася до ініціативи «Місто без меж»

Теги:
Сільпо

У межах ініціативи, проєкт міських досліджень ЛУН Місто запустив інтерактивну карту інклюзивності, на яку нанесені заклади, публічні простори, магазини та міська інфраструктура, де вже зроблені певні кроки для вільного доступу маломобільних груп населення.

У мережі «Сільпо» нараховується понад 240 доступних супермаркетів (80%+ від всієї мережі). У цих магазинах або вхід в один рівень з тротуаром, або ж є пандус чи підйомник (у випадку входу зі сходами). Майже третина магазинів має контрастно промарковані вхідні двері.

Сільпо піклується про те, щоб супермаркети були зручними для всіх гостей і співробітників. Два роки тому компанія спільно з громадською ініціативою Доступно.UA реалізувала проєкт «Рівні можливості». Низка супермаркетів «Сільпо» по всій країні отримали індивідуальні рекомендації щодо поліпшення доступності та почали їх втілювати у життя.

Відтоді мережа намагається робити доступнішими всі свої супермаркети, будує нові магазини з огляду на сучасні вимоги безбар’єрності та норми інклюзивності. Також не забуває, що доступність — це не лише про вхід до магазину. У третині супермаркетів передбачена парковка для людей з інвалідністю, 40 магазинів мають вбиральні для людей з інвалідністю, а у понад 20 є спеціальний простір для сповивання дітей. Наявність цих зручностей часто залежить від площі магазину, архітектурних особливостей, і, на жаль, не скрізь можна зробити простір більш доступним.

Ще до повномасштабної війни, за даними Доступно.UA, 27–55% жителів українських міст належали до маломобільних груп населення. Це — люди з інвалідністю, батьки з дітьми до семи років, літні люди, вагітні, люди з тимчасовими травмами. З початком війни тисячі українців додатково втратили мобільність у результаті бойових дій. Кожен українець потребує сьогодні максимально зручного простору для пересування, зокрема, і в магазинах.

«Сільпо» планує продовжувати роботу з поліпшення зручності своїх приміщень, як для гостей, так і співробітників. Найближчим часом на власну карту супермаркетів будуть додані відповідні позначки, які свідчать про інклюзивність торговельного об’єкта.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або